Діагностика активної підвіски автомобіля

Активна підвіска автомобіля піддається високим навантаженням і часто виходить з ладу, з огляду на стан вітчизняних доріг. Як і інша система автомобіля, вона потребує періодичного огляду та діагностики. Для виявлення пошкоджень і запобігання серйозних поломок діагностику рекомендують проводити через кожні 15 тис. км пробігу. Від стану ходової частини автомобіля залежить безпека водія на дорозі, а профілактичні заходи і ремонт можуть збільшити її працездатність і додадуть впевненості водієві на дорозі.

Основні ознаки поломки підвіски

Щоб виявити несправності активної підвіски, потрібен інструмент: ключі і стенд розвал-сходження. Цей набір цілком підходить для класичної діагностики автомобіля, але для деяких моделей потрібна і наявність комп’ютера. У сучасних авто складна ходова частина, тому без допомоги фахівців не обійтися.

На поломки підвіски вказують:

  • шум і звук при русі;
  • при повороті з’являється шум, звук і гул;
  • збільшується люфт керма до небезпечного рівня;
  • при проблемах з пружинами падає посадка;
  • погіршення амортизації;
  • автомобіль став некерованим.

Від підвіски залежить стійкість автомобіля на дорозі, тому при перших ознаках слід звертатися в автосервіс.

Первинна діагностика ходової частини

Підвіска і ходова частина – це одне і те ж, але багато автомобілістів їх плутають. Вона є складовою частиною ходової частини авто і буває залежною, напівзалежної і незалежною. Незалежно від виду, діагностика підвіски автомобіля складається з кількох етапів:

  • оцінюють пружини і чашечки амортизаторів;
  • перевіряють наконечники, ШРУСи, зазори в кульових опорах;
  • оцінюють стан важелів і вузлів підвіски;
  • перевіряють гальмівну систему.

Після ретельної перевірки фахівці дають висновок, в якому вказують стан і технічну справність підвіски. Власник авто отримує повну перевірку активної підвіски і в разі потреби – ціну на ремонт.

Перевірка передньої і задньої підвіски

Перевірка починається з верхніх опор стійок. Не піднімаючи автомобіль, вимірюють відстань між чашкою і кузовом. Якщо він більше півтора сантиметра – проводять заміну. Машину розгойдують і перевіряють амортизатори. Два і більше розгойдування говорить про те, що амортизатори не придатні для використання. Стукіт і звуки також вказують на стирання кульової опори.
Важливою є перевірка рульової рейки. Люфти і стуки повинні бути виключені. Важливо знати, що якщо при діагностиці не чутний стукіт, то рейка може приховувати явні проблеми. Люфт обов’язково на них вкаже.
Задня підвіска в діагностиці простіше передньої. Перевіряють кілька важливих деталей для того, щоб з’ясувати, чи є тріщини на витках пружини. Також визначають неполадки амортизаторів.

Чому обирають СТО AlexGarage

Ціна на діагностику і ремонт підвіски авто в Києві розраховується, виходячи з основних критеріїв, які включають складність конструкції активної підвіски авто, об’єм роботи і терміни виконання.
СТО AlexGarage пропонує професійний ремонт вашого транспортного засобу. Для цього ми маємо високотехнологічне обладнання, яке дозволяє надавати широкий спектр послуг. Якщо вас цікавить діагностика або ремонт вашого авто, зверніться до майстрів. За допомогою комп’ютерного обладнання безкоштовно проведемо діагностику і виявимо причини несправностей.
Працюємо з різними марками авто, справляємося з ремонтом і при потребі надаємо деталі та комплектуючі.