Діагностика рульового управління

Рульове управління автомобіля є дуже складною і точною системою механізмів. До того ж, воно вимагає пильної уваги і постійного контролю його справного стану. Діагностика рульового управління, безсумнівно, важлива, так як від його працездатності безпосередньо залежить безпека.

Причин проходити діагностику рульового управління безліч. Наприклад, якщо в системі несправний хоча б один елемент, то несправною стане вся система. Виконати первинну діагностику рульового управління можливо самостійно.

Щоб зробити діагностику самостійно, слід звернути особливу увагу на виникаючі шуми. Не варто забувати і про з’явився люфт в механізмах рульового управління. Якщо ви помітите під час керування ривки, а також биття керма і вібрації, то діагностика рульового управління обов’язково необхідна.

Щоб зробити перевірку, автомобіль необхідно поставити прямо на естакаду і перевірити наконечники тяг, звичайно ж, щодо осі пальця. Якщо зазор перевищує пів міліметра, то наконечник слід поміняти. Обов’язково потрібно контролювати затягування хомутів, а також регулювальні муфти. Не забудьте оглянути також гумові чохли. Вони повинні бути чистими, без масляних патьоків. Якщо патьоки присутні, вузол слід негайно замінити.

А ось частина діагностики рульового управління робиться всередині салону автомобіля. Наприклад, слід зробити діагностику рульового вала, а також шукати зони, де зазор між вузлами збільшені. Про це може сказати вільний хід керма, який не повинен перевищувати двох градусів. Однак це є всього лише мінімумом з повної діагностики РУ. Більш ретельно, систему можливо перевірити тільки на СТО.