Діагностика гальмівної системи

Гальма це один з тих вузлів в машині, перевірку та діагностику якого краще не відкладати в довгий ящик. Хоча б з міркувань своєї безпеки та безпеки оточуючих. Діагностика гальмівної системи повинна виконуватися не рідше двох разів на рік.

І, звичайно ж, це без урахування огляду гальмівних дисків і колодок. Їх знос залежить від безлічі факторів, серед яких погода, пора року, стиль їзди, і, само собою, якість дорожнього покриття. Перевіряйте гальма перед кожною поїздкою, найкраще з помічником – прокачати гальмівну систему.

Не менш важливе місце займає і знос гальмівних шлангів. І не забувайте, це те місце, де гальмівна система відчуває найбільш серйозні навантаження – рідина в шлангах завжди під тиском. Їх необхідно ретельно оглядати на предмет тріщин, зносу і патьоків «тормозухі».

Приділіть належну увагу і гальмівної рідини. Її стан і колір скажуть багато про що. Якщо вона темніше, ніж є насправді, швидше за все, зношуються шланги, і їх необхідно якомога швидше замінити. На шлангах не повинно бути тріщин і патьоків гальмівної рідини. Якщо вона накопичується і підтікає на місці хомутів, то шланг в цій області сильно пошкоджений і скоро прийде в непридатність.

Конкретних рад по періодичності діагностики немає. Важливо пам’ятати, що якщо особливості клімату характеризуються перепадами температури, то діагностику гальмівної системи найкраще виконувати два рази за цей неспокійний сезон – в його початку і кінці. Так робота гальмівної системи автомобіля буде під постійним контролем. Плюс від цього величезний – можна знайти проблему в тій стадії, коли вона тільки починає зароджуватися.

Перевірку всіх механізмів гальм можна виконувати як вдома, так і на СТО. Однак якщо вам не дозволяють зробити діагностику знання матчастини, то краще відвідати майстерню.